Regulamin sklepu
Wersja: 1.0
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2025
§1 Definicje
-
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.styloria.pl.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem bez jednoczesnej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
-
Prawo odstąpienia od umowy – uprawnienie Konsumenta wynikające z Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
§2 Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, dostawy towarów, płatności, odstąpienia od umowy, reklamacji oraz inne prawa i obowiązki Kupującego i Sprzedawcy.
-
Do korzystania ze Sklepu wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywne konto e-mail.
-
Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
§3 Składanie zamówień
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
-
Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
§4 Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto (z VAT).
-
Dostępne metody płatności: szybkie przelewy internetowe (Przelewy24, BLIK), karta płatnicza, przelew tradycyjny.
-
Płatność powinna zostać dokonana w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, chyba że wybrano metodę wymagającą płatności natychmiastowej.
§5 Dostawa
-
Dostawa realizowana jest na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
-
Termin dostawy wynosi średnio 10–15 dni roboczych, jednak nie później niż 30 dni od zawarcia umowy.
-
Do momentu dostarczenia towaru odpowiedzialność za przypadkową utratę lub uszkodzenie ponosi Sprzedawca.
§6 Prawo odstąpienia od umowy i procedura zwrotu
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien najpierw poinformować Sprzedawcę drogą mailową na adres: kontakt@styloria.pl
-
Po otrzymaniu zgłoszenia Konsument otrzyma od Sprzedawcy dokładny adres zwrotu.
-
Towar należy odesłać w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Koszty zwrotu ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca wyraźnie zgodził się je pokryć.
-
Towar powinien być kompletny, nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
-
Ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru w transporcie zwrotnym ponosi Konsument.
§7 Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do:
-
Towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych.
-
Produktów zapieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.
-
Produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności.
§9 Reklamacje i gwarancja
-
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodny z umową.
-
Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@styloria.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
-
Konsument ma prawo do rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym.
§10 Zwrot płatności
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru.
-
Zwrot płatności następuje tym samym sposobem, jakiego użył Konsument, chyba że uzgodniono inaczej.
§11 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
-
Regulamin dostępny jest bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu w formie umożliwiającej jego pobranie i zapisanie.
-
Ewentualne spory pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
