Darmowa dostawa ze śledzeniem

Regulamin sklepu

Wersja: 1.0
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2025


§1 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  3. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.styloria.pl.

  4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem bez jednoczesnej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

  5. Prawo odstąpienia od umowy – uprawnienie Konsumenta wynikające z Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.


§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, dostawy towarów, płatności, odstąpienia od umowy, reklamacji oraz inne prawa i obowiązki Kupującego i Sprzedawcy.

  2. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywne konto e-mail.

  3. Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z przepisami prawa i dobrymi obyczajami.


§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

  3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.


§4 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto (z VAT).

  2. Dostępne metody płatności: szybkie przelewy internetowe (Przelewy24, BLIK), karta płatnicza, przelew tradycyjny.

  3. Płatność powinna zostać dokonana w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, chyba że wybrano metodę wymagającą płatności natychmiastowej.


§5 Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

  2. Termin dostawy wynosi średnio 10–15 dni roboczych, jednak nie później niż 30 dni od zawarcia umowy.

  3. Do momentu dostarczenia towaru odpowiedzialność za przypadkową utratę lub uszkodzenie ponosi Sprzedawca.


§6 Prawo odstąpienia od umowy i procedura zwrotu

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien najpierw poinformować Sprzedawcę drogą mailową na adres: kontakt@styloria.pl

  3. Po otrzymaniu zgłoszenia Konsument otrzyma od Sprzedawcy dokładny adres zwrotu.

  4. Towar należy odesłać w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. Koszty zwrotu ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca wyraźnie zgodził się je pokryć.

  6. Towar powinien być kompletny, nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.

  7. Ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru w transporcie zwrotnym ponosi Konsument.


§7 Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do:

  1. Towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych.

  2. Produktów zapieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.

  3. Produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności.

 §9 Reklamacje i gwarancja

 

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodny z umową.

  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@styloria.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  4. Konsument ma prawo do rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym.


§10 Zwrot płatności

  1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru.

  2. Zwrot płatności następuje tym samym sposobem, jakiego użył Konsument, chyba że uzgodniono inaczej.


§11 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

  2. Regulamin dostępny jest bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu w formie umożliwiającej jego pobranie i zapisanie.

  3. Ewentualne spory pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami.